Κυριακή, Ιουνίου 03, 2007

Αυτή είναι νίκη κ.πρώην Υπουργέ

(Αντιγράφω από τα σχόλια στο μπλογκ της Αμαλίας)

σημερα εμαθα στις ειδησεις για την αμαλια.γαμωτο νιωθω εντελως ηλιθια. δεν ξερω τι να γραψω...διαβαζα ολα τα παραπανω σχολια...καποιοι ηταν ολο ατο το καιρο κοντα της,της μιλουσαν,της συμπαραστεκονταν την ιδια ωρα που εγω στεναχωριομουν για οτι μαλακια μου τυχαινε..."αα!χωρισα με το μωρο μου...θα πεθανω..."ελεος. ποσο ανεγκεφαλοι μπορει να ειμαστε.ποσο επειδηκτικα μπορουμε να αγνοουμε ανθρωπους σαν εκεινη.παρτε το χαμπαρι,ψαξτε γυρω σας,ο κοσμος ειναι γεμααατος αμαλιες.γεματος ομως.ειλικρινα αμαλια.
απλως υποκλινομαι.η αξιοπρεπεια εχει ορια.τα σπασες.η δυναμη δεν ειναι απεριοριστη.κι ομως.
καλα και τωρα ηρθα εγω,το σκατο το νιανιαρο 13 χρονων να μιλισω για σενα...χαχα.3ερεις κατι; σ αγαπαω. εισαι ο ηρωας μου.και ας σε "ξερω" εδω και 2 ωρες,γιατι δεν βρεθηκε καποιος μαλακας δημοσιογραφος να με ενημερωσει...γιατι...γιατι...τωρα ειναι αργα.η και οχι;ρε παιδια...ας προσπαθησουμε...ας κανουμε κατι...για τις αμαλιες μας...για το γαμωτο...ευκολο να το λες...το ξερω...
μιν αφησουμε και τις υπολοιπες αμαλιες να φυγουν...αυτες ειναι που ομορφαινουν τον κοσμο μας...
δαξει,και τωρα θα μου πειτε,τι μιλας και συ μωρε νιανιαρο,αντε τελιωσε το σχολειο και ασε το πολυ μπλαμπλα,δε βοηθαει σε τιποτα!
ε δαξει,και με το δικιο σας,αλλα η αληθεια ειναι πως δεν υπαρχον πολλα πραγματα να κανω...η αλλη αληθεια ειναι ειναι λιγοι αυτοι που μπορουν να βοηθησουν ριζικα σ αυτο το προβλημα,αλλα δε θελουν ρε γαμωτο...δε θελουν...τι να σας πω κυριοι λιγοι,καλο υπνο μονο και τιποτα αλλο
σας κουρασα
συγγνωμη
καληνυχτα γιατι δεν με κρατανε τα ματακια μου...

3:23 PM
--------------------------------------------------------------------------

(συνέχεια τίτλου)

Αγαπητέ Ευάγγελε

κι όχι που καταφέρατε να διατυμπανίσετε! πως περάσατε το μπλογκ της Αμαλίας στη βουλή. Οι βουλευτές ούτως ή άλλως ενημερώθηκαν από χιλιάδες ι-μέιλς που έστειλαν οι μπλόγκερς...
για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους δηλαδή!
Το βραβείο της ανοιχτής παλάμης θα το λάβετε τον Οκτώβριο, και οι προηγούμενοι και οι νυν, όλοι σας
...κοντός ψαλμός.... που λένε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: