Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009

Σκουπίδια και ανακύκλωση- ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ

Χρειάστηκε να νυχτοπερπατήσω φίλοι μου για να ανακαλύψω τι;
Πως οι κάδοι μπλε - πράσινος καταλήγουν στον ίδιο συλλέκτη απορριματοφόρο...
Ήμαρτον και έλεος!
Τόσος κόπος μου τα τελευταία χρόνια, τόση ταξινόμηση και φροντίδα, τόση ενημέρωση γνωστών και φίλων ενίοτε και επιθέσεις εναντίον τους για την περιβόητη ανακύκλωση να καταλήγουν στην ίδια χωματερή και στην ίδια "λακκούβα"!
άραγε η φίλη μας η Ευρώπη το γνωρίζει ;
αν δεν απατώμαι μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ μας τα χορηγεί ανά έτος για το σκοπό αυτό.
Προς τι όμως ; Συμβαίνει και στους υπόλοιπους δήμους, για ψάξτε το!

5 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

εξοργιστικό! σε μας πάντως (Παγκράτι) απ ό,τι έχω δει,τα κανονικά απορριματοφόρα αδειάζουν μονο τους πράσινους κάδους.

Skouliki είπε...

apapa τι λες τωρα και κανω ανακυκλωση και ειμαι φαν

Paranoia είπε...

Μαριλενα μου

πρωτα απ ολα αναρωτιεμαι πως με μυριζοσαστε με το που σκαω μυτη;
θαταν η ωρα 03.40 οταν το ειδα μπροστα μου και ακολούθησα τη διαδρομή του, μπας κι ειχα κανει λαθος στον πρώτο καδο, είπα μπας
μα δεν εκανα καθολου λαθος, αυτο συνεχίστηκλε στην ευθεια ολου του δρόμου.
Εξοργιστικο ε?
εμ το αλλο?
αδειαζοντας τους καδους οι δυο συλλεκτες τους πετουσαν με δυναμη να φτασουν απεναντι, κι οποιον παρει ο χαρος!θα τσακισαν τουλαχιστον 7 ι.χ. στην ευθεία τους,δεδομενου πως τους επεστρεφαν με μανια και λυσσα πίοσω σαν να ηθελαν να πουν το χειροτερο στους ταλαιπωρους καδους!

σκουλικι

κι εγω εδω και κατι χρόνια...αλλα τους εστειλα και επιστολη σημερα στο δημο...
τωρα αν θα μου απαντησουν αλλο θεμα...

σας φιλώ

Ανώνυμος είπε...

Το ιδιο εχω δει να γινεται και στο Καλαμακι Αισχος!!!

joanna

Ανώνυμος είπε...

Ελλάδα παιδί μου , τι περιμένεις?